Master of Business Administration (MBA) avec gestion des télécommunications
Online Malta
DURÉE
18 up to 36 Months
LANGUES
Anglais
RYTHME
À plein temps, À temps partiel
DATE LIMITE D'INSCRIPTION
Date limite de dépôt des demandes
DATE DE DÉBUT AU PLUS TÔT
Jan 2025
FRAIS DE SCOLARITÉ
EUR 21 000
FORMAT D'ÉTUDE
Apprentissage à distance
Introduction
Le MBA en gestion des télécommunications comprend trois niveaux différents. Dans le premier niveau - lancement, les apprenants seront exposés aux principaux outils, théories, modèles et concepts sur la façon de gérer une petite et moyenne entreprise moderne. Le deuxième niveau - approfondissement - couvre des sujets d'actualité et des théories émergentes afin de préparer les apprenants aux défis et opportunités futurs. Le troisième niveau - la spécialisation - permet aux apprenants de se concentrer sur la gestion des télécommunications, y compris leur projet de master final.
Voici le Master of Business Administration (MBA) en gestion des télécommunications ! Ce programme de pointe de 18 mois, comprenant 90 crédits européens, est conçu au niveau 7 du cadre européen des certifications. Notre programme interactif en ligne est conçu pour les penseurs d'avenir et met l'accent sur la connectivité et l'innovation. Plongez dans des expériences d'apprentissage personnalisées, façonnant votre expertise en gestion des télécommunications. Élevez votre carrière grâce à ce MBA dynamique, qui allie le sens des affaires à la maîtrise des télécommunications. Libérez votre potentiel dès aujourd'hui !
Galerie
Admissions
Curriculum
Full Time
Phase 1: Launching
- Month 1: Digital and Sustainable Business Strategies (5 ECTS)
- Month 2: Leadership for a Sustainable World (5 ECTS)
- Month 3: Applied Research Methods and Data Science (5 ECTS)
- Month 4: Digital Marketing (5 ECTS)
- Month 5: Finance for Decision Makers (5 ECTS)
- Month 6: Organisational Psychology and Human Resources Management (5 ECTS)
Phase 2: Deepening
- Month 7: Entrepreneurship and Disruptive Innovation (5 ECTS)
- Month 8: Operations and Business Intelligence (5 ECTS)
- Month 9: Global Network Strategies and Ecosystems (5 ECTS)
- Month 10: Leadership in a Networked World (5 ECTS)
- Month 11: Business Informatics for the Digital Economy (5 ECTS)
- Month 12: Artificial Intelligence for Business (5 ECTS)
Phase 3: Specializing
- Mois 13-14 : Gestion des télécommunications (10 ECTS)
- Month 15-18: Final Master Project (20 ECTS)
Part-Time
Phase 1: Launching
- Month 1-2: Digital and Sustainable Business Strategies (5 ECTS)
- Month 3-4: Leadership for a Sustainable World (5 ECTS)
- Month 5-6: Applied Research Methods and Data Science (5 ECTS)
- Month 7-8: Digital Marketing (5 ECTS)
- Month 9-10: Finance for Decision Makers (5 ECTS)
- Month 11-12: Organisational Psychology and Human Resources Management (5 ECTS)
Phase 2: Deepening
- Month 13-14: Entrepreneurship and Disruptive Innovation (5 ECTS)
- Month 15-16: Operations and Business Intelligence (5 ECTS)
- Month 17-18: Global Network Strategies and Ecosystems (5 ECTS)
- Month 19-20: Leadership in a Networked World (5 ECTS)
- Month 21-22: Business Informatics for the Digital Economy (5 ECTS)
- Month 23-24: Artificial Intelligence for Business (5 ECTS)
Total ECTS – Deepening Phase
Phase 3: Specializing
- Mois 25-28 : Gestion des télécommunications (10 ECTS)
- Month 29-36: Final Master Project (20 ECTS)
Teaching, Learning, and Assessment Procedures
EIM uses an appropriate mix of teaching and learning methods that allow learners with different learning styles and abilities to successfully complete our degree courses. The didactic approach is based on an Oxbridge-style tutorial teaching and learning approach which is highly fit for interactive and student-centered learning that promotes the active participation of students and a personal learning experience.
The program has a varied range of learning activities embedded within the content for each module. The assessment of the study performance includes a combination of feedforward by lecturers and peers on partial works developed for each tutorial and a final examination. The chosen examination format for each module is aligned with the specific learning outcomes of this module.
The assessments are based on the combined evaluation of partial works delivered for each tutorial and of the final examination. All assessments are corroborated by a second qualified lecturer or coach. To secure the originality of the case study developed, the final assessment includes an oral presentation component where students present their final case study.
Grading Systems
- Distinction (80-100%)
- Merit (65-79%)
- Pass (50-64%)
- Fail (0-49%)